دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 00:54

فرجام هزینه‌های میلیاردی تراکتورسازی چه می‌شود؟

تراکتورسازی تبریز با هزینه‌های میلیاردی که انجام داده، در رقابت‌های این فصل به‌دنبال رسیدن به اهداف مهمی است.
کد خبر : 310019

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی، با خرید اشکان دژآگه، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، هری فورستر انگلیسی، آنتونی استوکس ایرلندی، یوکیا سوگیتا ژاپنی و لی هری اروین اسکاتلندی به همراه محمد طیبی، محسن فزروزان، علی عبدالله‌زاده و محمد اهل‌شاخه نشان داد که به‌دنبال آن است تا بار دیگر تراکتورسازی را در میان مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار دهد.


در این میان هری فورستر با نظر جان توشاک سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی به ماشین‌سازی رفت تا به این تیم کمک کند اما باید پذیرفت که حضور سه کاپیتان تیم ملی، در تراکتورسازی به همراه بازیکنان خارجی و همچنین طیبی، فروزان و عبدالله‌زاده که زمانی در تیم ملی حضور داشته‌اند، انتظارها را از تراکتورسازی بالا برده است.


شاگردان جان توشاک در 6 بازی قبلی 9 امتیاز به دست آورده‌اند و در دو بازی گذشته برنده بوده‌اند تا این امید را به هواداران بدهند که در پایان فصل می‌توانند مدعی ایستادن در رتبه نخست باشند. باید دید تیم‌های مدعی دیگر مانند پرسپولیس، سپاهان، استقلال و پدیده‌ای که با پنج پیروزی متوالی فعلاً صدرجدول را در اختیار دارد، اجازه قهرمانی را به تراکتورسازان می‌دهند یا اینکه توشاک می‌تواند برای اولین بار سرخ‌های تبریز را قهرمان لیگ برتر کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته