دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 03:12
مسئول کمیته تشریفات فدراسیون جودو:

میراسماعیلی جواب خوبی را با شکایت داد

مسئول کمیته تشریفات فدراسیون جودو گفت: ضامن میراسماعیلی برای دریافت وام شدیم اما او جواب این خوبی را با شکایت داد.
کد خبر : 309986

امید پوراسفندیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شکایت آرش میراسماعیلی از وی به‌دلیل بازتاب خبری بدهی‌ بانکی، گفت: زمانی که میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو بود، من به همراه غلامحسین علمی و محمد بلوطی که از اعضای فدراسیون بودیم، ضامن میراسماعیلی در بانک شدیم تا وی بتواند وام دریافت کند.


وی ادامه داد: به‌دنبال عدم پرداخت اقساط بانک از سوی میراسماعیلی، نماینده بانک سراغ ما به‌عنوان ضامنین آمد و ناچار شدیم تا پیگیر نایب رئیس فدراسیون شویم که نهایتاً او دیون بانک را پرداخت کرد اما این موضوع بازتاب خبری پیدا کرد تا به‌دنبال این اتفاق میراسماعیلی از رسانه‌ای که خبر بدهی‌اش را منعکس کرده بود، فدراسیون جودو و ضامنین شکایت کند.


مسئول کمیته تشریفات فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: در دادگاه باتوجه به مدارکی که ارائه کردیم، فدراسیون جودو تبرئه و برای ضامنین نیز قرار منع تعقیب صادر شد اما سوال من این است که در کجای دنیا جواب خوبی را با شکایت می‌دهند؟ حداقل انتظار من و دیگر افرادی که ضامن میراسماعیلی شده بودیم، این بود که او از ما تشکر ساده‌ای کند، نه اینکه با شکایت او به دادگاه برویم و آنجا صحت گفته‌های‌مان را اثبات کنیم.


پوراسفندیار یادآور شد: آرش میراسماعیلی از سوی بسیاری از نوجوان و جوانان علاقه‌مند به جودو، الگو قرار داده می‌شود. او اسطوره ورزش جودوی ایران است و با شکایت از کسانی که ضامن وام گرفتن او شدند، روحیه پهلوانی در ورزش را زیر سوال برد. الحمدلله که حقانیت صحبت‌های بنده، دیگر ضامنین و فدراسیون جودو در دادگاه اثبات شد و امیدوارم آرش میراسماعیلی در رفتار خود تجدیدنظر کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته