دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 13:18
در گفت و گو با آنا مطرح کرد

استاندار هرمزگان: از علت دستگیری سه مظنون آتش‌سوزی بی‌خبرم/ اوضاع عادی است

استاندار هرمزگان با ابراز بی‌اطلاعی از دستگیری سه نفر مظنون به دست داشتن در حادثه آتش سوزی هتل هرمز که توسط رئیس کل دادگستری استان اعلام شده بود، گفت: اگر این افراد توسط دادگستری دستگیر شده‌اند آنها از دلایل این دستگیری‌ها مطلع هستند.
کد خبر : 30998

جاسم جادری، استاندار هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا، درباره حوادث آتش‌سوزی در این استان گفت: وضعیت هرمزگان عادی است و حادثه‌ای مثل آتش سوزی در همه جا روی می‌دهد و ما باید آمادگی لازم را در برابر این حوادث و مدیریت بحران آن داشته باشیم.
به گفته وی، در حادثه هتل هرمز یک اتاق آتش گرفت در حالی که این هتل 400 اتاق دارد و دود گرفتگی باعث نگرانی و آسیب به مسافران این هتل شد.


استاندار هرمزگان درباره فداکاری برکت جوذری، آتش نشان کشته شده در مهار آتش سوزی هتل هرمز و اینکه آیا او به عنوان شهید محسوب خواهد شد یا خیر، گفت: ایشان با فداکاری خود موجب نجات جان همنوعان خود شده است و نامش در کنار دیگر ایثارگرانی که برای میهن فداکاری کرده‌اند، باقی خواهد ماند. درباره تشخیص قانونی برای ارائه جایگاه شهید به این آتش نشان فداکار، باید تحت قوانین و توسط بنیاد شهید اقدام صورت گیرد.


به گزارش آنا، استاندار هرمزگان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان هرمزگان برای بررسی دو حادثه آتش سوزی در شهر بندرعباس، از تشکیل یک کمیته کارشناسی برای بررسی علل و خسارات وارده در هر دو حادثه آتش سوزی خبر داد و خواستار بررسی وضعیت ایمنی تمامی مجتمع‌های تجاری و مسکونی طی مدت یک ماه توسط یک تیم کارشناسی و همچنین افزایش تجهیزات آتش نشانی بندرعباس شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته