دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رشته دکتری علوم سیاسی واحد بافت مجوز وزارت علوم گرفت

سرپرست واحد بافت گفت: رشته دکتری علوم سیاسی این واحد دانشگاهی توانست مجوز وزارت علوم را دریافت کند که این نشان از پتانسیل واحد بافت در توسعه تحصیلات تکمیلی دارد.
کد خبر : 30987

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ابراهیم خراسانی پاریزی تلاش برای توسعه دانشگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را از اهداف مهم برشمرد و اظهار کرد: با اضافه شدن دکتری تخصصی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد رشته‌های ریاضی گرایش ریاضی فیزیک و مهندسی منابع طبیعی گرایش آبخیزداری تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی به 11 رشته افزایش پیدا کرده است.


سرپرست واحد بافت افزود: رشته دکتری علوم سیاسی این واحد دانشگاهی توانست مجوز وزارت علوم را دریافت کند که این نشان از پتانسیل واحد بافت در توسعه تحصیلات تکمیلی دارد.


وی از عزم جدی واحد برای توسعه تحصیلات تکمیلی سخن گفت و ادامه داد: با تشکیل به‌ موقع پرونده رشته‌ها و گذر از مراحل استانی و سازمان مرکزی، این پرونده‌ها به وزارت علوم رسیده‌اند که با توجه به پتانسیل مناسب واحد بافت و تصویب تعدادی از آنها شاهد جهش خوبی در تعداد رشته‌های واحد خواهیم بود.


خراسانی پاریزی با توجه به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در نظام آموزش عالی کشور، گفت: شرایط جدید دانشگاه‌ها در تحصیلات تکمیلی و ظرفیت‌سازی قانونی برای تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و هدف‌گذاری مدیریت عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه نمونه‌ای از اجرای عدالت آموزشی در نظام آموزش عالی کشور است. همچنین تقویت واحد‌های دانشگاهی با تصویب رشته‌های تحصیلی را باید توسعه‌ای پایدار مبنی بر کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی دانست.


دکتری علوم سیاسی از نیمسال اول مهرماه 93 در واحد بافت دایر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته