دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 80

قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی دسته 2 کشوری والیبال دختران در دانشگاه آزاد اسلامی

قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی دسته 2 کشوری والیبال خواهران در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر : 30986

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، قرعه‌کشی مسابقات کشوری لیگ دو والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد شهرکرد شب گذشته با حضور دکتر محمد خسروی معاون دانشجویی واحد شهرکرد، علی همتیان مسئول تربیت بدنی واحد شهرکرد، مربیان و سرپرستان تیم‌های 8 استان برگزار شد.


در این دوره از مسابقات 24 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور دارند. این مسابقات در 3 دسته برگزار می‌شود، مسابقات دسته دوم شامل 8 تیم که از یازدهم تا شانزدهم مرداد با حضور تیم‌هایی از استان آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، یزد، کرمانشاه، البرز، خوزستان و گیلان در واحد شهرکرد آغاز شد.


در قرعه‌کشی به عمل آمده تیم‌های اصفهان و بوشهر، یزد و کرمانشاه، البرز و آذربایجان غربی، خوزستان و گیلان یازدهم مرداد، آذربایجان غربی و خوزستان، گیلان و البرز، اصفهان و کرمانشاه، بوشهر و یزد دوازدهم مرداد، اصفهان و یزد، کرمانشاه و بوشهر، خوزستان و البرز، آذربایجان غربی و گیلان سیزدهم مرداد به رقابت می‌پردازند.


در روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم مرداد هم تیم‌های صعود یافته برای قهرمانی بازی خواهند کرد. تیم‌های شرکت‌کننده از امروز رقابت‌های خود را در دسته 2 مسابقات والیبال در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد آغاز کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته