دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1397 - 02:26

عملیات محبوبیت شفر

سرمربی آلمانی استقلال می‌تواند با رساندن این تیم به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تبدیل به مربی محبوبی در میان هواداران این باشگاه شود.
کد خبر : 309833

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال در خانه سه بر یک به السد قطر باخت تا برای صعود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دور نیمه‌نهایی کاری بس دشوار پیش‌رو داشته باشد.


وینفرد شفر پس از شکست تیمش در ورزشگاه آزادی، روزانه دو تا سه نوبت تمرین برای تیمش گذاشته اما فقدان ستاره‌های فصل گذشته در بازی‌های اخیر استقلال کاملاً مشهود بوده است.


سرمربی آلمانی استقلال تلاش کرده تا بازیکنان جدید تیمش مانند مارکوس نیومایر، الحاجی گرو و مرتضی تبریزی را با تیم هماهنگ کند اما حضور بازیکنان با ارزشی مانند وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی و پژمان منتظری در تمرین‌های تیم ملی کار را برای شفر دشوار کرده است. ضمن اینکه طارق همام هم در تیم ملی عراق است و تنها با حضور سیدمهدی رحمتی می‌توان حضور سیدحسین حسینی را در تیم ملی سخت ندانست.


بازیکنان ملی‌پوش تنها چند روز فرصت دارند تا در تمرینات گروهی استقلال، پیش از دیدار با السد حضور داشته باشند و باتوجه به آمادگی بالای تیم قطری، جبران شکست سه بر یک دور رفت غیرمنتظره به نظر می‌‌رسد.


اگر شفر بتواند استقلال را به جمع چهار تیم برتر آسیا برساند، بدون شک تبدیل به یکی از محبوب‌‌ترین مربیان تاریخ باشگاه استقلال خواهد شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته