دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1397 - 04:44

راه سخت قلعه‌نویی در سپاهان

امیر قلعه‌نویی برای آنکه سپاهان را قهرمان لیگ برتر کند، مسیر دشواری را پیش‌رو دارد.
کد خبر : 309826

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سپاهان بعد از قهرمانی در چهاردهمین دوره لیگ برتر در سه دوره گذشته رنگ قهرمانی را ندید و این فصل با سپردن سکان هدایت تیم به دست امیر قلعه‌نویی که دو مرتبه این تیم را فاتح جام قهرمانی کرده، به دنبال ششمین قهرمانی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر است.


زردپوشان در 6 بازی قبلی 10 امتیاز اندوخته‌اند و در رده دوم جدول قرار دارند، البته اگر پرسپولیس در دیدار معوقه هفته ششم برابر نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به پیروزی دست پیدا نکند، این جایگاه برای سپاهان باقی می‌ماند.


امیر قلعه‌نویی هنوز نتوانسته با سپاهان در حد و اندازه تیمی که مدعی قهرمانی است، نتیجه بگیرد. دو پیروزی برابر سپیدرود رشت و ذوب‌‌آهن و چهار تساوی با صنعت‌نفت آبادان، پیکان، تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم، بیانگر این واقعیت است که قلعه‌نویی برای آنکه بار دیگر لقب سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر را پیدا کند، باید خیلی بهتر نتیجه بگیرد. او در این فصل بازیکنان نامداری را به سپاهان آورده اما هنوز به نتایجی که می‌تواند یک تیم را قهرمان لیگ برتر کند، نرسیده است.


فاصله پنج امتیازی پدیده با سپاهان و برتری احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی، این موضوع را به سرمربی سپاهان یادآوری می‌کند که باید در کسب امتیازهای دیدارهای بعدی کوچکترین کوتاهی نداشته باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته