دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1397 - 17:45

رونالدو در جنگ واقعی با منتقدان/ تورین پایان راه کریس؟

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس با عملکردی که در سه بازی ابتدایی در سری‌آ داشته، انتقادات زیادی را برانگیخته است و حالا کریس در جنگ واقعی با منتقدانش قرار گرفته است.
کد خبر : 309785

گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس ایتالیا بی‌شک سخت‌ترین روزهایش را در تورین پشت سر می‌گذارد و انتقادات از او حالا به اوج خود رسیده است.


مهاجم پرتغالی بانوی پیر نقش غیرقابل‌انکاری در موفقیت‌های رئال مادرید داشت، به‌طوری که از سال‌های 2009 تا 2018 در 292 بازی برای قوهای سپید موفق شد 311 گل به ثمر برساند، عملکرد خیره‌کننده‌ای که تحسین همگان را برانگیخت.


اما حالا اوضاع برای رونالدو در یوونتوس خوب پیش نمی‌رود، به‌طوری که این بازیکن در سه بازی برای راه‌راه‌پوشان نتوانسته گلی به ثمر برساند، عملکردی که انتقادات کارشناسان فوتبال جهان ازجمله ایتالیا را در پی داشته است.


بسیاری از کارشناسان معتقدند انتقال رونالدو به یوونتوس از اساس اشتباه بوده و این اتفاق نباید رخ می‌داد، اما گروهی دیگر چنین عقیده دارند که رونالدو سابقه عدم گلزنی در سه دیدار متوالی را در لالیگا دارد و بدون تردید او روند گلزنی‌هایش را به‌زودی شروع خواهد کرد.


به هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا کریس می‌تواند مهر باطلی بر دهان منتقدانش بزند یا اینکه دوران افول این مهاجم طی روزها و ماه‌های آینده تکمیل خواهد شد.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته