دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1397 - 07:57
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

غرب دنبال دو دستگی در داخل ایران است/ نیروهای داخلی اختلاف‌ها را کنار بگذارند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از راهبرد غرب برای اختلاف‌افکنی در داخل ایران خبر داد و راهکار آن را وحدت نیروهای داخلی و همکاری و همراهی با دولت برای حل مشکلات دانست.
کد خبر : 309718

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به دیدار اخیر خبرگان با رهبر معظم انقلاب و تأکید بر حفظ و تعمیق مردم با دستگاه‌های دولتی گفت: به‌طور کلی غرب برای به‌دست آوردن حاکمیت در سایر کشورها دنبال ایجاد دو دستگی است.


عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یأس و نومیدی را از دسیسه‌های مهم غرب دانست و ادامه داد: غرب می‌خواهد از این طریق به فروپاشی در کشورها دامن بزند، همچنان که در پیدا و پنهان اعلام کرده بودند که ما می‌خواهیم ایران را از درون از بین ببریم.


وی ایجاد اختلاف و دو دستگی را از مهم‌ترین راهبرد دشمنان و غرب در داخل ایران برشمرد و اظهار کرد: در جریان سؤال مجلس از رئیس‌جمهور، غرب دنبال این بود که دو دستگی میان مجلس و دولت ایجاد کند و چنین وانمود کند که برخی مدافع مجلس و برخی هم مدافع دولت هستند و می‌خواست از این طریق کشور را به هم بریزد.


ممدوحی تصریح کرد: غرب می‌خواست همان طرحی را که در اوکراین انجام داد، در ایران دنبال کند و با دو دستگی مردم و دولت ایران را از بین ببرد؛ اما خوشبختانه با مدیریت درست رهبر معظم انقلاب در جلسه سؤال مجلس، رئیس‌جمهور با متانت پاسخ گفت و سبب ناکامی دشمنان شد.


وی توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد همدلی داخلی را بسیار راهگشا دانست و افزود: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت و با هم کار کرد. در حقیقت این فرمایش رهبر معظم انقلاب، ذائقه غرب را بسیار تلخ کرد و به آن‌ها فهماند توانایی برهم زدن ایران اسلامی را ندارند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ایران اسلامی دارای رهبری بسیار قوی است که با هوشیاری و هوشمندی فوق‌العادی که دارند تمام برنامه‌های استعماری استکبار را به‌هم می‌ریزد.


وی در پایان گفت: نیروهای داخلی هم اختلاف‌ها را کنار بگذارند و به نقاط مشترک بیاندیشند به دنبال این باشند که گرانی را مهار کنند و با هم هماهنگ باشند، بدانید پیروزی قطعی است.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته