دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پس‌لرزه‌های انتشار آلبوم چاوشی؛

خداحافظی کنایه‌آمیز محمدعلی بهمنی از شورای شعر دفتر موسیقی+ تصاویر

محمدعلی بهمنی شاعر و رئیس شورای شعر دفتر موسیقی ارشاد بعد از حواشی به وجود آمده از سمت خود استعفا داد.
کد خبر : 309670

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، محمدعلی بهمنی شاعر و رئیس شورای شعر دفتر موسیقی ارشاد بعد از حواشی به وجود آمده از سمت خود استعفا داد.


این شاعر صاحب‌نام که سال‌های زیادی در سمت ریاست شورای شعر و ترانه منصوب بوده و کمک زیادی به روند دریافت مجوزها کرده بود در نهایت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود رسماً از سمت خود کناره‌گیری کرد.


شنیده‌ها حاکی از آن دارد که این استعفا بی‌دلیل به حواشی آلبوم ابراهیم محسن چاوشی نیست.




ماجرا از این قرار است که از ٨ قطعه آلبوم ابراهیم تنها ٦ قطعه مجوز دریافت کرده و آن دو قطعه نیز به دلیل برخی مسایل اخلاقی که بهمنی با انتشار یک بیت آن کاملاً هویداست از دادن مجوز خودداری کرده است، البته در فواصل دریافت مجوز تا انتشار آلبوم حواشی فراوانی از جمله خبر مهاجرت محسن چاوشی، تهدید چاوشی به انتشار آلبوم در فضای مجازی و در ادامه ماجرای بستنی خوردن علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی با چاوشی و در نهایت صدور مجوز آلبوم و بی‌اعتباری و نادیده گرفتن بهمنی بعنوان رأس اصلی هرم شورای ترانه، حسایی در فضای مجازی سروصدا به پا کرد.


در نهایت این آلبوم با ٦ قطعه در سی دی منتشر و ٢ قطعه دیگر در فضای مجازی به انتشار درآمد. دلخوری بهمنی و حواشی ظاهراً این شاعر را وادار به دادن استعفا کرده است. هنوز واکنشی از سوی دفتر موسیقی به این اتفاق صورت نگرفته است.


منبع: فارس


انتهای پیام/4028


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته