دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 13:26
در گفت‌وگو با آنا؛

بیرانوند: قرآن باارزش‌تر از دیگر جوایز سازمان لیگ بود/ از بازی با صبا استارت اصلی را می‌زنیم

برترین دروازه بان لیگ چهاردهم گفت: ای کاش سازمان لیگ آن دو سکه بهار آزادی را به عنوان جایزه در مراسم برترین های لیگ نمی داد.
کد خبر : 30966

علیرضا بیرانوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: «واقعا شأن افرادی که به عنوان بهترین بازیکنان معتبرترین مسابقات فوتبال کشور انتخاب شده اند، دو سکه بهار آزادی نیست. بهتر بود مسئولان محترم سازمان لیگ از اهدای چنین پاداش نفیسی صرف نظر می کردند و فقط به دادن یک لوح تقدیر و قرآنی که به همراه دو سکه داده بودند، اکتفاء می کردند. باور کنید از زمانی که جایزه را گرفتم، پک سکه ها را باز هم نکردم اما موفق شدم قرآن اهدایی را بخوانم.»


سنگربان تیم نفت درباره دیدار تیمش با صبای قم در تهران، پس از تساوی هفته اول با تراکتورسازی در تبریز عنوان کرد: «مسلما بازی سختی پیش رو داریم. صبا از تیم های خوب لیگ است و با توجه به سرمربی باهوشی چون علی دایی که سکان هدایت این تیم را برعهده دارد، می تواند هر تیمی را با مشکل روبرو کند. امیدوارم با آنالیز خوبی که کادر فنی تیم‌مان روی تیم صبا انجام می دهند، نقاط ضعف و قدرت این تیم مشخص شود تا بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.»


وی افزود: «ما فصل گذشته هم برابر پرسپولیس در هفته اول به تساوی رسیدیم و از هفته دوم روند رو به رشد خودمان را شروع کردیم. این فصل هم قصد داریم از هفته دوم شروع به جمع آوری امتیازات کنیم تا بتوانیم در پایان لیگ پانزدهم در رتبه های بالای جدول قرار بگیریم.»


بیرانوند با اشاره به حضور سید جلال حسینی و کارلوس سانتوس در خط دفاعی تیم نفت تصریح کرد: «پیش از این، بازی در کنار سید جلال را در تیم ملی تجربه کرده بودم و آرزو می کردم روزی با او در یک باشگاه بازی کنم. خدا رو شکر می کنم که این مدافع باتجربه و آماده امروز جلوی من بازی می کند. کارلوس سانتوس هم در همین بازی اول نشان داد بازیکن باهوش و با اعتماد به نفس بالایی است. او خیلی ریلکس و خلاق بازی می کند و بی دلیل زیر توپ نمی زند. به نظرم حضور سانتوس در خط دفاعی در کنار سید جلال می تواندخیال هر دروازه بانی را درون دروازه راحت کند. فکر می کنم نفت تهران این فصل بتواند آمار بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته