دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1397 - 12:24

درخواست پلیس از شهروندان برای شناسایی زن سارق + تصویر

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از شهروندان خواست، تا سارق جنوب شهر تهران را شناسایی و محل اختفایش را به پلیس اعلام کنند.
کد خبر : 309639

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بیست و چهارم اردیبهشت ماه امسال خانمی میانسال با مراجعه به کلانتری 170 کهریزک به مأموران اعلام کرد که مبلغ 4 میلیون تومان از حساب بانکی‌اش برداشت شده است.


این خانم در اظهاراتش به مأموران گفت: ساعت 18:00 جهت انجام عملیات انتقال وجه به دستگاه عابربانک در شعبه بانک کهریزک مراجعه کردم اما به علت نداشتن سواد کافی از خانمی میانسال که نزدیک من ایستاده بود درخواست کمک کردم و از وی خواستم تا عملیات انتقال پول را برایم انجام دهد؛ به همین علت کارت و رمز ورود به حساب را به این خانم دادم اما لحظه‌ای بعد وی مدعی شد که کارت عابربانکم توسط دستگاه خورده شده و جهت گرفتن آن باید فردا به شعبه بانک مراجعه کنم.


مال‌باخته اضافه کرد: با این تصور به خانه بازگشتم اما حدود یک ساعت پس از این ماجرا بود که با مشاهده چندین پیامک متعلق به بانک متوجه برداشت مبلغ 4 میلیون تومان از حساب خود شدم.


با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته موفق به شناسایی چند مرکز خرید در منطقه باقرآباد ورامین شدند، در بررسی تصاویر به‌دست آمده از این مراکز خرید، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که همان خانم میانسالِ مقابل دستگاه خودپرداز بانکی، اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب مال‌باخته کرده است.


مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر بدون پوشش متعلق به این خانم تحت تعقیب پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده، هماهنگی لازم با مقام قضایی شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهمه انجام شده است؛ لذا از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی تصویر این خانم شدند، درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، محل تردد یا مخفیگاه این شخص را از طریق شماره تماس 73948278 در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.



انتهای پیام/4039/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته