دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 11:24
در گفت‌و‌گو با آنا

سعداوی: اسکوچیچ به دنبال توجیه نباشد/ فعالیت یک ایجنت در فولاد مشکوک است

مربی سابق فولاد خوزستان گفت: بعضی از مربیان، مدعی بازی دادن به بازیکن 16 ساله هستند، این در حالی است که در نهایت مشخص شده که به این بازیکن تنها 15 دقیقه بازی رسیده است.
کد خبر : 30954

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به حضور سه تیم از استان خورستان در لیگ برتر عنوان کرد: «حضور این سه تیم در لیگ برتر نشان می دهد که فوتبال خورستان دارای پتانسیل بالایی است. اگر نفت مسجدسلیمان به دسته یک سقوط نمی کرد تعداد تیم های خوزستانی در لیگ برتر چهار تیم بود. با این حال امیدوارم به لحاظ کیفی هم این تیم ها بتوانند با سایر تیم های لیگ برتری رقابت کنند.»


وی درباره گرایش تعدادی از تیم ها به جوانگرایی گفت: «با برگزاری یک هفته نمی توان قضاوت صحیحی در این زمینه داشت اما بعضی از مربیان که مدعی هستند به بازیکن 16 ساله فرصت بازی داده اند در نهایت مشخص شده که به این بازیکن تنها 15 دقیقه بازی رسیده است.»


سعداوی با اشاره به تساوی فولاد خوزستان مقابل راه آهن تهران و همچنین اعتراض هواداران به این نتیجه تصریح کرد: «سطح توقعات از فولاد زیاد است چرا که این تیم همیشه جزو تیم های بالای جدولی است. ضمن اینکه سرمربی این تیم پیش از آغاز فصل قول قهرمانی داده بود. وی در خرید بازیکنان و برگزاری اردوها اختیار کامل داشت و نمی تواند بهانه ای در این زمینه داشته باشد.»


مربی سابق فولاد خوزستان در ادامه افزود: «البته کار هواداران را تایید نمی کنم اما زمانی که تیم حریف تا یک هفته پیش حضورش در لیگ برتر نامشخص بود هواداران انتظار دارند تیم فولاد مقابل این تیم عملکرد بهتری داشته باشد. اینکه پس از بازی بهانه های مختلفی نظیر گرما و خرابی زمین و حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم عنوان شود درست نیست. اگر این مشکلات وجود داشت چرا سرمربی فولاد قبل از بازی آنها را عنوان نکرد؟ ضمن اینکه راه آهنی ها هم در این زمین و در همین آب و هوا بازی می کردند. آن هم در شرایطی که بازیکنان آنها به گرمای اهواز عادت نداشتند.»


وی در پاسخ به این سوال که مربیانی نظیر اسکوچیچ تا چه اندازه به فوتبال ایران کمک کرده اند؟ اظهار داشت: «فوتبال ایران در حال گذار و پوست اندازی است. وقتی تصمیم گرفته می شود که مربی خارجی به فوتبال ایران بیاید هدف گرفتن نتیجه خوب و ارائه فوتبال باکیفیت است. مردم به خوبی می توانند در این زمینه قضاوت کنند اما به نظر من وی کاری برای فولاد انجام نداده است.»


سعداوی درباره اختلافاتش با اسکوچیچ خاطرنشان کرد: «موارد اختلافی من با اسکوچیچ زیاد بود. یکی از مهمترین این اختلافات به نحوه جذب بازیکنان مربوط می شد. ضمن اینکه بارها به فعالیت یک ایجینت در فولاد اعتراض داشتم. برای من جای سوال دارد که چرا نباید با ایجنت های دیگر همکاری کرد و تنها یک ایجنت در زمینه جذب بازیکن فعالیت کند؟ این مسئله کمی مشکوک به نظر می رسد.»


وی در پایان صحبت هایش گفت: «استعدادهایی که در فولاد مطرح می شوند محصول تیم های پایه این باشگاه است و مربیان بی ادعایی آنها را پرورش داده اند. بنابراین هیچ یک از این مربیانی که در این چند سال اخیر هدایت تیم بزرگسالان فولاد را بر عهده داشتند نمی توانند در این زمینه مدعی باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته