دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کمالیان: دانشگاه باید در حوزه‌ ورزش نیروی متعهد و متخصص تربیت کند

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: دانشگاه مسئول تربیت نیروی متخصص در همه‌ رشته‌هاست و باید در حوزه‌ ورزش نیز نیروی متعهد و متخصص تربیت کند.
کد خبر : 30952

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‌رضا کمالیان در این مراسم با قدردانی از حوزه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و با توجه به اهمیت ورزش در تمامی مراحل زندگی انسان، افزود: ورزش زورخانه‌ای یک فعالیت روحی و معنوی و از تقدس قابل توجهی برخوردار است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه ورزش باستانی وسیله‌ای برای ارتباط معنوی با خدا است، عنوان کرد: تبیین فرهنگ ورزش و توسعه‌ ورزش باید با توجه به گذشته‌ کامل آن‌ها انجام شود.


وی تاکید کرد: وقتی فرهنگ‌سازی شفاف و آشکار باشد، محصول آن بهتر است. جوانان وقتی با گذشته‌ ورزش‌ها آشنا باشند و دربارهٔ دگرگونی‌های اجتماعی آن اطلاعات بیشتری به‌دست آورند، بهتر تصمیم می‌گیرند.


این مسئول با بیان این موضوع که دانشگاه موفق باید بروز و آنلاین باشد، بیان کرد: فناوری نقش مهمی در ورزش دارد، تکنیک‌ها، روش‌ها یا ویژگی‌های تجهیزاتی باید برای ورزش‌های مختلف، بروز باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.


در این مراسم از ورزشکار باستانی دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته