دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 16:12
کوتاه از واحدهای ایوان، اهواز و مرودشت

از نامه قدردانی شهردار ایوان تا رقابت فوتبالی کارکنان اهوازی

به پاس قدردانی از زحمات سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان در راستای تلاش صادقانه در راستای ارتقای جریان علمی استان، پارسا جهانی شهردار ایوان از دکتر آرش نادمی تجلیل کرد.
کد خبر : 30946


به گزارش آنا، در بخشی از این پیام آمده است: عرصه مقدس تلاش و کوشش همواره مرهون سعی و عنایت پاک انسان‌های والامقام و سخت کوشی است که برای اعتلای عزتمند نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.


شما برادر ارجمند و نستوه و خستگی‌ناپذیر با تلاشهای بی‌دریغ خود باعث تسریع در روند علمی، پیگیری مسائل و مشکلات جامعه دانشگاهی، توسعه فضای علمی، تعامل سازنده با استادان و دانشجویان عزیز از مولفه‌هایی است که شخصیت علمی و آموزشی جنابعالی را بیش‌ازپیش برجسته‌تر کرده است.


لذا به پاس این همه خدمتگزاری صادقانه به جریان علمی استان و این شهرستان، بدین‌وسیله از زحمات حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را می‌کنم. امید است در پرتو الطاف الهی موفق و پیروز باشید.


مسابقات فوتسال جام رمضان در اهواز پایان یافت


مسابقات فوتسال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز که به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن تربیت بدنی فتوت این واحد دانشگاهی برگزار شده بود، بعد از17 روز رقابت با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد.


این دوره از مسابقات که هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شوند،7 تیم از کارکنان و اساتید واحد اهواز بعد از 17 روز رقابت با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد .


تیم‌های حوزه انتظامات، سما، بسیج کارکنان و مالی به ترتیب مقام های اول تا چهارم این دسته از مسابقات را از آن خود کردند .


نشست مشترک اعضای هیات علمی واحد مرودشت با مدیران حوزه پژوهش و فناوری شهرداری شیراز
به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، در راستای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه مشترک همکاری فی مابین دانشگاه آزاد مرودشت و شهرداری شیراز، جلسه‌ای با حضور مدیران گروه و اعضای هیات علمی رشته‌های معماری، عمران و باستان شناسی دانشگاه ومسئولان پژوهشی شهرداری شیراز در محل ساختمان معاونت برنامه‌ریزی شهرداری شیراز برگزار شد.


در این جلسه، پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات طرفین، مقرر شد اولویت‌های پژوهشی شهرداری بامحورهای گردشگری و احیاء بافت تاریخی شهر شیراز، به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ارائه تا زمینه‌های لازم به منظور انجام این پروژه‌های کاربردی از سوی دانشجویان دانشگاه مرودشت محقق شود.


در پایان مسئولان دانشگاه از نگرش مثبت مسئولان شهرداری نسبت به برقراری ارتباط و تعامل دو طرفه بین دانشگاه و شهرداری تشکر ویژه کرد و خواستار پیگیری جدی درباره تحقق عملی تفاهم‌نامه مشترک شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته