دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 11:26

ثبت‌نام و مشاوره رایگان داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

مراکز ثبت‌نام و مشاوره و راهنمایی رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای دانش‌آموزان و اولیاء آنان در دو شعبه راه‌اندازی شد.
کد خبر : 30944

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا و به گفته معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در راستای ارتباط بیشتر با داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی و راهنمایی آنان ، این مراکز در دو شعبه راه‌اندازی شده است و به علاقه‌مندان همه روزه مشاوره می‌دهد.


دکتر محسن بوجاری افزود: این مراکز در دو شعبه با مکانیت مجتمع دانشگاه – حوزه آموزش مرکزی و نیز در یکی از پرترددترین نکات شهر راه‌اندازی شده و هر روز از ساعت 8 الی 20 در مورد امکانات دانشگاه آزاد اسلامی، رشته‌های تحصیلی این دانشگاه و نیز امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای دانشجویان به راهنمایی علاقه‌مندان می‌پردازد.


وی اظهار کرد: در این مراکز بروشورهای معرفی دانشگاه نیز عرضه می‌شود علاوه بر اینکه با تمهیدات در نظر گرفته شده به لحاظ فنی، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این مراکز به طور رایگان فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهند و دانشگاه خود به ثبت‌نام اینترنتی آنان مبادرت ورزیده و مبلغ ثبت‌نام نیز از طریق دانشگاه پرداخت خواهد شد.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد روند کاری این مراکز گفت: فعلا این مراکز در مدتی که استقبال از ثبت‌نام صورت گیرد ادامه فعالیت می‌دهد و بنا داریم این مراکز را در آینده نیز در راستای دیگر مشاوره‌ها استفاده کنیم.


وی خاطرنشان کرد: داوطلبان علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 09104895141 تماس حاصل کرده و از کم و کیف فعالیت این مراکز آگاهی یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته