دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1397 - 20:47
مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

تأمین 30 میلیارد تومان تجهیزات ورزشی برای مدارس کشور

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش از ارسال تجهیزات ورزشی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، برای توزیع در مدارس، خبر داد و گفت: این تجهیزات و وسایل ورزشی با اعتبار 30 میلیارد تومانی تهیه شده است.
کد خبر : 309309

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد جعفری عصر چهارشنبه در اختتامیه بیست و نهمین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی بانوان کشور اعلام کرد: تجهیزات و وسایل ورزشی برای مدارس، با حمایت دولت و مجلس از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، با اعتبار 30 میلیارد تومان تهیه شده است.


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اولین محموله تجهیزات ورزشی امروز به استان البرز ارسال شد، اظهار کرد: برای توزیع این تجهیزات، مدارس مناطق محروم در اولویت قرار دارند.


وی همچنین از ساماندهی 33 هزار معلم تربیت بدنی در مدارس کشور خبر داد و گفت: با تأمین اعتبار لازم، لباس مناسب ورزشی برای این معلمان تهیه شده است که در شروع سال تحصیلی یا در هفته تربیت بدنی در اختیار آنها قرار داده می‌شود.


جعفری، توانمندسازی معلمان تربیت بدنی مدارس را از مهمترین راهبردهای این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: در این راستا برگزاری دوره‌های بازآموزی، جشنواره خلاقیت و جشنواره تدریس در دستور کار این دفتر قرار دارد.


بیست و نهمین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی بانوان کشور در اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/4009/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته