دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1397 - 16:23
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با آنا:

کروبی هیچ‌گاه با دیدگاه‌های سیاسی امام (ره) موافق نبود/ فرافکنی اعتماد ملی برای انحراف افکار از ناکارآمدی‌ها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: کروبی با زیر سؤال بردن جایگاه ولایت فقیه سعی دارد ناکارآمدی‌های اصلاح‌طلبان در شرایط بد کشور را پنهان کند و رهبری را مقصر جلوه دهد.
کد خبر : 309240

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره نامه مهدی کروبی خطاب به خبرگان رهبری گفت: افرادی که به مبانی و خط سیاسی امام خمینی (ره) پایبندی محکمی نداشتند و دچار تجدیدنظرطلبی شدند، در نهایت چنین موضع‌گیری‌هایی را دارند.


وی اضافه کرد: اینها از ابتدا با دیدگاه‌های سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی اختلاف داشتند، اما در آن مقطع جرئت رویارویی و مقابله با دیدگاه‌های امام را نداشتند.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دیدگاه ضد نظام، کروبی و هم طیفانش را در پازل دشمنان ایران قرار داد، تصریح کرد: کروبی و جریان حزب اعتماد ملی با زیر سؤال بردن جایگاه ولایت فقیه سعی می‌کنند ضعف‌ها، قصور و ناکارآمدی‌های جریان سیاسی وابسته به خودشان را پنهان کرده و رهبری را مقصر اوضاع کنونی کشور جلوه دهند.


ترقی با بیان اینکه حزب اعتماد ملی مدتی است مواضع اعلام‌شده در نامه کروبی را پیگیری می‌کند، گفت: این سخنان را اصلاح‌طلبان تندرو هم در محافل و مواضع‌شان بیان کرده‌اند و حرف تازه‌ای نیست.


وی تأکید کرد: هدف کروبی این است که با فشار داخلی همراه با توطئه‌های خارجی که مکمل اقدام اینهاست، نظام را به سمت تغییر سیاست‌ها سوق دهد.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه کروبی همچنان تغییر مسیر نظام از آرمان‌های امام خمینی (ره) را پیگیری می‌کند، گفت: نگرانی کروبی از ثابت ماندن انقلاب در مسیر اصلی نشان‌دهنده این است که از ابتدا هم به این نظام پایبند نبود.


ترقی با تأکید بر اینکه کروبی خودش سال‌ها در ارکان نظام کار کرده است و چنین نامه‌ای تناقض آشکار در رفتار و گفتار اوست، بیان کرد: چنین آدم‌هایی تا زمانی که در قدرت هستند و از ابزار قدرت برای مطامع خودشان استفاده می‌کنند همه چیز خوب است و همین که از قدرت کنار می‌روند، تصورشان این است که دیگی که برای ما نجوشد، برای دیگران هم نجوشد؛ بنابراین وقتی قدرت دستشان نیست، به منافع ملی هم رحم نمی‌کنند و احترام نمی‌گذارند و حاضرند برای اینکه جریان مخالفشان در قدرت نماند، با دشمن سازش کنند.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته