دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با آغاز ماه محرم انجام می شود؛

وداع با پیکر 72 شهید عاشورایی در موزه دفاع مقدس

همزمان با دومین روز از ماه محرم، مراسم وداع با پیکر 72 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر : 309211

امیر احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به معرفی برنامه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هفته آینده پرداخت.


مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: علاوه بر همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که روز دوشنبه نوزدهم شهریورماه جاری با حضور فرماندهان عالی‌رتبه جنگ تحمیلی برگزار خواهد شد، ساعت 8:30 دقیقه صبح سه‌شنبه شاهد افتتاحیه دوره آموزشی بین‌المللی مدیریت موزه‌‌ها در زمان بحران هستیم.


این کارگاه آموزشی برای نخستین بار در منطقه غرب آسیا با مشارکت «ایکوم جهانی» و با حضور اساتید بین‌المللی، رؤسای دانشگاه‌های کشور، رؤسای موزه های سراسر کشور و اساتید صاحب‌نظر در سالن هویزه موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.


وی گفت: روز چهارشنبه بیست و یکم شهریورماه جاری همزمان با دومین روز از ماه محرم، مراسم وداع با پیکر 72 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء در این مجموعه فرهنگی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته