دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1397 - 13:51
نماینده مردم مازندران در خبرگا

رئیس‌جمهور خانه‌تکانی در دولت را با جایگزینی عناصر انقلابی و کارآ

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور خانه‌تکانی در دولت را با جایگزینی عناصر انقلابی و کارآمد انجام دهد.
کد خبر : 309151

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله علی معلمی در دومین روز اجلاس مجلس خبرگان در سخنانی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: همه عزیزانی که متعهدانه، دردمندانه و خیرخواهانه در این اجلاس مطالبی را ارائه می‌کنند و در شرایط فعلی کشور از وضعیت اقتصادی و گرانی افسارگسیخته و پیامدهای نامطلوب آن گله دارند به‌یقین تمایل داشتند رئیس‌جمهور محترم و مسئول اول اجرایی کشور و عضو این مجلس شریف، حضور می‌داشتند و مطالب نمایندگان محترم خبرگان را می‌شنیدند.


نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: آقای رئیس جمهور! توزیع غیرمنضبط سکه و ارز و پیامدهای زیانبار آن برای دولت و ملت موجب افزایش قیمت‌ها در همه اجناس و در نتیجه ناخشنودی مردم شد و طبعاً سوژه و فرصتی در اختیار عوامل استکبار قرار داد و بر جرئت و جسارت آنان افزود تا کینه نهفته خود را از انقلاب، امام و روحانیت ابراز کنند؛ خرابی را دیگران انجام دادند ولی تاوانش را باید نیروهای متدین تحمل کنند.


وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! مجموعه نیروهای متدین کشور به‌ویژه اعضای این مجلس خیرخواه شما بوده و مایل هستند شما در امور محوله موفق باشید. چرا رهنمودهای حکیمانه رهبری را که پیگیری و اجرایی کردن آن‌ها به سود شما و دولت شما و ملت می‌شد به‌موقع پیگیری و اجرایی نکردید؟! چرا اقتصاد مقاومتی را که از آغاز دولت شما بر آن تأکید داشتند جدی نگرفتید؟ رهبر انقلاب در روزهای اخیر در جمع صدها تن از مردم فرمودند آحاد مردم مشکلات معیشتی را احساس می‌کنند بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند گرانی مواد غذایی و مسکن به آنها فشار می‌آورد. کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی کشور است وقتی قیمت ریال این گونه پایین می‌آید یک کارگر روزمزد چیزی برایش نمی‌ماند.


امام جمعه قائمشهر افزود: رئیس جمهور محترم! هنوز هم تا پایان دوره ریاست جمهوری فرصت خوبی دارید بیایید برای رضای خدا و موفقیت خودتان خانه‌تکانی در دولت را با جایگزین ساختن عناصر مؤمن، انقلابی و کارآمد انجام دهید. اقبال مردم با رعایت عدالت و پرهیز از تشریفات و هزینه‌های زائد و روی‌گردانی از قدرت‌های بزرگ استکباری و خدمت خالصانه به مردم ماندگار خواهد بود.


انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته