دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1397 - 12:06

برگزاری شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های تخصصی مهندسی شیمی، نفت، گاز و صنایع غذایی و دارویی در بهمن‌ ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 309134

حمیدرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران بهمن امسال به‌صورت مشترک توسط دانشگاه امیرکبیر و انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار می‌شود.


وی افزود: این کنگره با تمرکز بر روی توسعه پایدار در صنایع ایران نظیر نفت، گاز، پتروشیمی و دارو برپا خواهد شد.


دبیر شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران گفت: هدف از برگزاری این همایش تبادل یافته‌ها و شناسایی نیازهای صنعت است.


نوروزی بیان کرد: در شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران راهکارهایی برای بهینه‌سازی مصرف آب، بهینه‌سازی مصرف انرژی، بازیافت پساب‌های شهری و صنعتی و کاهش کربن در قالب مقاله ارائه می‌شود.


دبیر شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران اظهار کرد: در این کنگره درباره مسائلی چون پدیده‌های انتقال، ترمودینامیک، فرآیندهای جداسازی، مدل‌سازی و شبیه‌سازی، دینامیک سیالات محاسباتی، سینتیک، کاتالیست و طراحی رآکتور، مهندسی و کنترل فرآیند، بیوتکنولوژی، مهندسی بیوپزشکی، صنایع غذایی و دارویی، نانوتکنولوژی و علوم و فناوری پلیمر بحث خواهد شد.


زمان برگزاری این کنگره روزهای 2 تا 4 بهمن تعیین شده است و علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این کنگره به نشانی www.ichec.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته