دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد:

اکران «یک کیلو و بیست و یک گرم» و «همه چی عادیه» از امروز

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم‌های سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» و «همه چی عادیه» از امروز خبر داد.
کد خبر : 309126

غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره نمایش فیلم‌های کمدی پرمخاطبی که با استقبال مخاطبان روبه‌رو بوده و همچنان بر روی پرده سینماها هستند، اظهار کرد: طبق آیین‌نامه شورای صنفی نمی‌توان فیلم‌های کمدی را در ایام محرم اکران کرد و این نوع فیلم‌ها در صورتی که همچنان ادامه نمایش داشته باشند، در این ایام قطع و سپس بعد از محرم به نمایش درمی‌آیند.


سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: 20 شهریورماه جلسه‌ای به همین منظور برگزار خواهیم کرد تا مشخص شود این فیلم‌ها پس از اتمام محرم امکان نمایش دارند یا خیر.


وی ادامه داد: پس از فیلم «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزانی، فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ساخته هومن سیدی اکران می‌شود، ضمن اینکه فیلم «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی هم که یک فیلم دفاع مقدسی است، می‌تواند در ایام محرم همچنان نمایش داده شود.


فرجی ادامه داد: از امروز فیلم‌های «لازانیا» ساخته حسین قناعت در گروه ماندانا پس از فیلم «یک کیلو و بیست‌ و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان و فیلم «داش آکل» به کارگردانی محمد عرب در باغ کتاب و فیلم «چراغ‌های ناتمام» ساخته مصطفی سلطانی به نمایش در‌آمدند.


انتهای پیام/4072/4046/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته