دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1397 - 09:34
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور:

کارنامه آزمون کارشناسی ارشد فردا منتشر می‌شود

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فردا منتشر می‌شود.
کد خبر : 309078

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش آزمون کارشناسی ارشد 97 بعدازظهر پنج‌شنبه 15 شهریور منتشر می‌شود.


وی ادامه داد: این کارنامه حاوی اطلاعات انتخاب رشته، رتبه آخرین فرد پذیرفته‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط است. داوطلبان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه خود را مشاهده کنند.


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان پس از دریافت کارنامه، اگر سؤالی درباره کارنامه یا انتخاب رشته داشته باشند، می‌توانند تا پایان روز جمعه 16 شهریور از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سازمان سنجش اقدام کنند. به مواردی که بعد از این مهلت به سازمان ارسال شود پاسخ داده نمی‌شود. همچنین به درخواست‌هایی که از طریق دیگر ارسال شود نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.


توکلی ادامه داد:‌ داوطلبان برای بیان سؤالات خود می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره 42163-021 واحد پاسخگویی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور نیز اقدام کنند.


وی افزود: داوطلبان باید بدانند که تغییر رشته، تغییر گرایش و انتقالی در حیطه اختیارات و وظایف سازمان سنجش آموزش کشور نیست، بنابراین به این درخواست‌ها از طریق سازمان سنجش پاسخ داده نمی‌شود.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته