دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد اسلامی را حل‌المسائل مشکلات کشور می‌کنیم

دکتر طهرانچی با اشاره به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا یک سال آینده به کمک دانشگاه آزاد، وظیفه حل‌المسائلی را در کشور ایفا می‌کنیم.
کد خبر : 309068

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، چندی پیش بنا بر تصمیم هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد ریاست این دانشگاه تغییر پیدا کرد و محمدمهدی طهرانچی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد منصوب شد.


هیأت امنای دانشگاه آزاد مهلتی سه هفته‌ای به طهرانچی داده است تا او بر اساس نیاز‌های دانشگاه‌ها برنامه مناسبی را تدوین کند.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد از روز اول کاری خود از برنامه‌های علمی و فناوری سخن به میان آورد و به ضرورت حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و حل مسائل کشور به دست جوانان تحصیل‌کرده و دانشجویان اشاره کرد؛ وی معتقد است دانشگاه آزاد جامعه را درک می‌کند و می‌­تواند تحولات سریعی داشته باشد.


دانشگاه آزاد به عنوان نهادی که با بیش از چند صد هزار دانشجوی نخبه و فناور سر و کار دارد می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های دقیق ارتباط میان دانشگاه و صنعت را گسترش دهد و به رفع مشکلات و مسائل کشور بپردازند.


محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه‌های آینده علمی این دانشگاه اظهار کرد: برای افزایش هم‌افزایی‌ها و حل مسائل کشور سرفصل‌هایی تدوین شده‌اند و برنامه‌هایی در دست اجرا است.


چهل سرای نوآوری تا پایان سال تأسیس می‌شوند


سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه مشکلات جامعه به دست دانشگاه حل خواهد شد، گفت: از طریق مدیریت سازمان‌یافته پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری، طی یک سال آینده دانشگاه آزاد را به دانشگاهی برای حل مسأله تبدیل خواهیم کرد.


طهرانچی درباره چگونگی رشد فناوری در دانشگاه آزاد گفت: تأسیس سراهای نوآوری آزاد در دستورکار قرار گرفته‌اند و به سمت تأسیس مراکز نوآور حرکت می‌کنیم.


وی با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با همکاری معاونت علمی و فناوری قرار است تا پایان سال چهل سرای نوآوری تأسیس شود و دانشجویان دانشگاه آزاد فعالیت‌های فناورانه خود را در آنجا پیش ببرند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


انتهای پیام/4028/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته