دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1397 - 06:16

عملیات غیرممکن علی کریمی

علی کریمی برای حفظ سپیدرود در لیگ برتر، کار بسیار سختی پیش‌رو دارد.
کد خبر : 309025

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی کریمی پس از آنکه سپیدرود رشت با خداداد عزیزی به ناکامی رسید و مذاکره‌های مدیران باشگاه با محمدرضا مهاجری به نتیجه نرسید، با اصرار هواداران تیم سرخ‌پوش گیلان بار دیگر سرمربی سپیدرود شده است.


کریمی فصل گذشته موفق شد سپیدرود را از سقوط نجات دهد اما به دلیل مشکلات مالی شدیدی که این باشگاه داشت، پیش از شروع فصل جدا شد و این بار آمده تا تیم زادگاه پدری‌اش را بار دیگر از سقوط نجات دهد. 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته و سپیدرود تنها دو امتیاز به دست آورده است. کریمی در اولین حضورش برابر صنعت‌نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید و امیدوار است در هفته‌های آینده تیمش را برنده از زمین بیرون آورد.


هنوز 24 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی‌مانده و زود است که نام سپیدرود را در میان تیم‌های مدعی سقوط قرار دهیم اما کریمی به خوبی متوجه شده که تیمش نیاز به بازیکنانی کارآمد دارد. تلاش سرمربی سپیدرود برای جذب مهدی شریفی از پرسپولیس تا نیم‌فصل هم بی‌ثمر بود و محمد غلامی به خط حمله سرخ‌پوشان اضافه شد، آن هم در شرایطی که این بازیکن با رضا معقولی معاوضه شد.


بدون تردید اگر کریمی نتواند بازیکنان قابلی را در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل جذب کند و البته در 9 بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل اول امتیازهای خوبی بگیرد، احتمال ماندن سپیدرود در لیگ برتر به‌شدت پایین می‌آید.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته