دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 20:33

نتایج روز نخست مسابقات فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج روز نخست مسابقات فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرمانشاه مشخص شد.
کد خبر : 309007

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، روز نخست مسابقات فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و با حضور صدیقه مهدوی نماینده اداره‌کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود با برد تیم‌های کرمان، تهران، ایلام و آذربایجان‌شرقی به پایان رسید.


در بازی نخست تیم کرمان و بوشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برد چهار بر یک تیم کرمان به پایان رسید. در بازی دوم نیز تیم تهران توانست در برابر تیم خوزستان با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد.


تیم فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی ایلام هم در بازی سوم روز نخست این مسابقات با نتیجه چهار بر صفر تیم کرمانشاه را شکست داد. در دیگر بازی روز نخست تیم آذربایجان‌شرقی توانست با نتیجه یک بر صفر بوشهر را شکست دهد و در نهایت بازی پایانی نیز با پیروزی سه بر صفر کرمان در برابر خوزستان به پایان رسید.


به گزارش آنا، مسابقات فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 9 تیم به مدت یک‌هفته به میزبانی واحد کرمانشاه در حال برگزاری است و بر اساس برنامه در روز دوم مسابقات، تیم‌های آذربایجان‌شرقی با تهران، خوزستان با بوشهر، اصفهان با کرمانشاه، ایلام با گلستان، آذربایجان‌شرقی با خوزستان و کرمان با تهران به رقابت می‌پپردازند.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته