دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 17:44
با برگزاری مراسم اختتامیه در قوچان صورت گرفت؛

اعلام قهرمانان تیمی و انفرادی مسابقات تنیس روی میز خواهران دانشگاه آزاد اسلامی

قهرمانان مسابقات تنیس روی میز خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در بخش تیمی و انفرادی با برگزاری مراسم اختتامیه در قوچان اعلام شدند.
کد خبر : 308988

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قوچان، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور یادواره شهدای گمنام با حضور رئیس، معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در مجموعه ورزشی 22 بهمن این واحد دانشگاهی برگزار شد.


مهدی وطن‌پرست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در این مراسم گفت: «بدون تردید برگزاری مسابقات بدون حمایت و همراهی مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اداره‌کل ورزش و تربیت بدنی، هیأت رئیسه و حوزه معاونت آموزشی و فرهنگی، مسئول تربیت بدنی واحد قوچان و همه کارمندان خدوم دانشگاه مقدور نبود.»


در پایان این مراسم تیم‌ها و نفرات برتر از سوی مسئولان حاضر در مجموعه ورزشی قدردانی شدند و مدال و جام قهرمانی به آنها اهدا شد.



در بخش تیمی این مسابقات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد مقام نخست را کسب کرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) دوم شد و دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران‌مرکز و بابل در جایگاه سوم مشترک ایستاند.


در بخش انفرادی هم فاطمه‌زهرا مختار رضایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل حائز رتبه نخست شد. سولماز محمدپور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک به مریم خوش‌کردار و شبنم صفری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکز رسید.


در این مسابقات کاپ اخلاق نیز به تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز تعلق گرفت.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته