دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 10:48
لاریجانی:

حل مشکلات کشور پاسخ یک خطی ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر برخی نمایندگان درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: حل مشکلات کشور پاسخ یک خطی ندارد.
کد خبر : 308840

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: مشکلات مردم افزایش یافته و کسی با مردم صحبت نمی‌کند. باید شفاف‌سازی شود که ریشه مشکلات کجاست.


وی اضافه کرد: مردم بی‌اطلاعند و رئیس‌جمهور با مردم سخن نمی‌گوید و گویی با آنان قهر است.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: شما هم امروز در ابتدای جلسه صحبت نکردید، نمایندگان در حوزه انتخابیه‌ چگونه جواب مردم را بدهند. داد بزنیم؟ گریه کنیم یا استعفا بدهیم؟


حاجی دلیگانی اظهار کرد: شما به‌عنوان رئیس مجلس در جلسات شورای هماهنگی اقتصادی قوا شرکت حضور دارید، گزارش دهید که مشکلات و راه حل‌ها چیست! حداقل به جای دو هفته تعطیلی مجلس را یک هفته تعطیل کنید و یک هفته دیگر وزرای دولت را به جلسات غیرعلنی دعوت کنید تا مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.


علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده شاهین‌شهر گفت: نگرانی‌های شما درست است، کمیسیون اقتصادی که محور بررسی موضوعات اقتصادی است، هفته آینده به سرکشی از حوزه‌های انتخابیه نمی‌روند و جلسات با دولت را پیگیری می‌کنند.


وی تاکید کرد: پیچیدگی‌هایی در این کار وجود دارد و حل مشکلات پاسخ یک خطی ندارد.


رئس مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی تامین مایحتاج مردم طرح خوبی است، تاکید کرد: اینگونه طرح‌ها خوب و مهم است، درددل کردن خاصیتی ندارد. باید نمایندگان فعال باشند و طرح‌هایی ارائه دهند که مشکلات را کاهش دهد.


رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در مورد دورنمای کلی وضعیت اقتصادی کشور هم جلسه ای با دولت می گذاریم تا بحث‌های جدی‌تری انجام شود.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته