دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 09:26

تبریزی راه مومن‌زاده را نرود

مرتضی تبریزی در خطری قرار دارد که سال‌ها پیش احمد مومن‌زاده درگیر آن شد.
کد خبر : 308799

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرتضی تبریزی در چند فصل اخیر یکی از بهترین گل‌زنان ذوب‌آهن بود. استقلالی‌ها در چند مرحله برای جذب این بازیکن اقدام کردند و نهایتاً این فصل او را جذب کردند.


پیش از آمدن تبریزی به استقلال از او به عنوان موتور گلزنی آبی‌ها نامبرده می‌شد و اتفاقا تبریزی در اولین حضورش با پیراهن استقلال موفق شد، دروازه تراکتورسازی را باز کند اما این مهاجم در دیدارهای بعدی آبی‌پوشان در فتح دروازه رقبا ناکام مانده است.


اگر تبریزی در دیدارهای بعدی استقلال موفق به گل‌زنی نشود، او در خطری قرار می‌گیرد که سال 1379 احمد مومن‌زاده در آن قرار گرفت و تا سال 1382 هم نتوانست خود را از این موضوع نجات دهد. مهاجم آن زمان آبی‌پوشان پس از آنکه در تیم سپاهان یکی از بهترین مهاجمان لیگ آزادگان شد، به استقلال آمد و انتظار می‌رفت او گل‌های زیادی برای آبی‌ها به ثمر برساند اما مومن‌زاده در سه فصل حضور در ترکیب تیم استقلال تنها 10 گل برای این تیم زد تا ناچار به ترک آبی‌ها شود و فوتبال خود را در نیم‌های فولاد، سایپا و راه‌آهن دنبال کند.


مرتضی تبریزی برای آنکه از فشار روانی که بر روی او قرار دارد، خارج شود باید هرچه زودتر برای استقلال گل بزند و این روند را ادامه دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته