دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 01:49
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

هدایت درآمدهای ناشی از ارز و یارانه‌ها به سمت بیمه اقشار جامعه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال طرحی هستیم تا منابع و درآمدهای حاصل از مابه‌التفاوت فروش ارز و یارانه‌ها برای بیمه اقشار جامعه استفاده شود.
کد خبر : 308698

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه دولت در فروش ارز و درآمد حاصل از مابه‌التفاوت آن درآمد خوبی را کسب کرده است، اظهار کرد: طرح تأمین کالاهای اساسی با همین رویکرد با دو فوریت در دستور کار مجلس قرار گرفت تا دولت را مکلف کند با ارز چهار هزار و 200 تومان ضروریات مردم را تأمین کند.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه تبعات جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران باعث افزایش قیمت همه چیز از جمله کالاهای اساسی شده است و مردم در تأمین کالاهای اساسی خود با مشکل مواجهند، تصریح کرد: به دنبال طرحی هستیم تا منابع و درآمدهای حاصل از مابه‌التفاوت یارانه‌ها و فروش ارز که به نحوی خاموش در دولت استفاده می‌شود، برای بیمه همه افراد جامعه استفاده شود.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: نقطه ضعف کشور در حوزه اجرا و تصمیم‌گیری است و متأسفانه در برخی دولتمردان اراده‌ای برای حل مشکل معیشت نیست و رئیس‌جمهور باید در این زمینه تصمیم بگیرد و موضوع را حل کند.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته