واژهنامه نوین بازاریابی؛ راهنمای اصطلاحات بازاریابی و فروش
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «واژهنامه نوین بازاریابی» که توسط بابک سپاسمقدم گردآوری شده، از کتابهای تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش است.
این کتاب با توجه به یکسان بودن کارآفرینی و بازاریابی از نگاه مردم، در ادامه چاپ «واژهنامه نوین کارآموزی» منتشر شده تا به صورت تخصصی خوانندگان و مخاطبان خود را با اصطلاحات مخصوص بازاریابی آشنا کند. دایره واژگان مخصوص این حوزه به زبان انگلیسی و فارسی تشریح شده است.
در دوران هوش مصنوعی، شناخت الگوها، مدلهای محاسباتی، الگوریتمهای رایانهای و استفاده از چندین فناوری مانند عصبشناسی، رفتارشناسی، الگوهای اجتماعی و غیره باعث شده که بازاریابان به درون ذهن خریداران نفوذ پیدا کنند.
در حقیقت با توجه به نیاز جامعه علمی و اجرایی در دانش بازاریابی که در دوران گذار به سوی توسعه است، نخستین واژهنامه بازاریابی با گسترهای از واژگان بازاریابی نوین، برند، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرفکننده، فروش، بازاریابی شبکهای، بازاریابی سیاسی و حوزه بازاریابی آنلاین تدوین شد که نخستین نوبت چاپ آن بهار 1396 بود. در ویرایش جدید این کتاب، با افزودن واژگان کاربردی دیگری که توسط متخصصان پیشنهاد شده، واژهنامه نهایی به جامعه علمی ارائه شده است.
کتاب «واژهنامه نوین بازاریابی» 219 صفحه و بهای 20 هزار تومان از سوی انتشارات سپهر خرد به بازار آمده است.
انتهای پیام/4072/4031/
انتهای پیام/