دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 13:18
آیت الله ناصری در دیدار دکتر طهرانچی:

امیدوارم آنچه به مصلحت نظام است در دانشگاه آزاد اسلامی پیاده‌سازی شود

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم با توسل به امام زمان (عج) آنچه به مصلحت نظام است در دانشگاه آزاد اسلامی پیاده‌سازی شود.
کد خبر : 308618

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی که برای حضور در گردهمایی سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به اصفهان سفر کرده بود، با آیت‌الله حاج شیخ محمّدعلی ناصری دولت‌آبادی استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.


ناصری در این دیدار با آرزوی موفقیت برای دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به دکتر طهرانچی، گفت: امام زمان (عج) ناظر رفتار و اعمال ماست. امیدوارم با توسل به ایشان، آنچه به مصلحت نظام است، در دانشگاه آزاد اسلامی پیاده‌سازی شود.


وی ادامه داد: از امام زمان (عج) می‌خواهیم در مسیری که به نفع اسلام، قرآن، ولایت و نظام است، ناصر و یاور شما باشد. بنده هم دعا می‌کنم خداوند به شما توفیق دهد که پیروز و عاقبت به خیر شوید و در زمان ظهور حضرت در رکاب ایشان باشید.


طهرانچی نیز در این دیدار گفت: سفر به اصفهان فرصتی را مهیا کرد تا خدمت شما برسم. دانشگاه آزاد اسلامی کارهای زیادی دارد که ان‌شاءالله با دعای خیر بزرگان بتوانیم تغییر جهت و اصلاح امور داشته و در کشور مؤثر باشیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دومین گردهمایی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اصفهان برگزار شد و بنده با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، اهمیت موضوعات فرهنگی در دانشگاه و توجه به دانشجویان به عنوان امانت‌هایی که نزد ما هستند، توصیه‌هایی به معاونان داشتم که بتوانیم در راه عقاید و مسائل آینده دانشجویان قدم خیر برداریم.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب