دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 12:18
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد؛

عزم مشترک سپاه و ارتش برای مقابله با تهدیدهای دشمنان

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه در کنار هم می‌توانند با هر نوع تهدیدی مقابله کنند و به دشمن اجازه هیچ‌گونه جسارتی را نخواهند داد.
کد خبر : 308600

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده دیدار کرد.


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: بحث هم‌افزایی، مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا و جزو سیاست‌های فرمانده کل ارتش است.


نصیرزاده با بیان اینکه بحث هوانوردی نیاز به دانش بسیار پیچیده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است از همه ظرفیت‌های موجود در کشور اعم از لشکری و کشوری استفاده کنیم. نیروی هوافضای سپاه به لطف خدا در بحث هوانوردی از دانش بسیار بالایی برخوردار بوده و موفقیت‌های بسیار خوبی را به‌دست آورده است.


وی افزود: ان‌شاءالله طی هم‌فکری با فرمانده هوافضای سپاه در راستای ارتقای توان رزمی از ظرفیت‌های موجود در دو نیرو بهره‌برداری خواهیم کرد.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امیر نصیرزاده به‌ سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش، گفت: مجموعه هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش از گذشته ارتباط‌های تخصصی و تنگاتنگی با یکدیگر داشته‌اند و باید این روابط ادامه‌دار باشد.


حاجی‌زاده افزود: این دو نیرو به یکدیگر کمک‌های زیادی کرده‌اند و ما امروز در این راستا آمادگی خود را اعلام می‌کنیم و می‌توانیم مکمل یکدیگر باشیم.


وی با اشاره به تدابیر فرمانده معظم کل قوا در حوزه توسعه هم‌افزایی میان نیروهای مسلح، تصریح کرد: باید همکاری‌ها را بیش‌ از پیش گسترش دهیم و امیدواریم هم‌افزایی میان این دو نیرو روند رو به گسترشی داشته باشد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته