دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر خبر داد؛

فیلم جاودانگی در شبکه نمایش خانگی

مدیر روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر از عرضه فیلم سینمایی جاودانگی در شبکه نمایش خانگی خبر داد.
کد خبر : 308585

مهدی سلیمانی برچلویی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا اظهار کرد: فیلم سینمایی «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فردقادری که ساخت آن در سال 93 - 94 و اکران آن آبان 95 بود، از امروز 12 شهریور توزیع شد.


وی بیان کرد: پلان ـ سکانس «جاودانگی» که در زمان اکران خود در سینماهای هنر و تجربه به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان سینمای هنر و تجربه روبه‌رو شد، در بیش از بیست‌ و پنج جشنواره بین‌المللی از جمله رم ایتالیا و مونیخ آلمان حضور داشته که موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره‌های بوفالو نیویورک و ایسچیا ایتالیا شده است.


مدیر روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر افزود: معمولاً فیلم‌هایی که شاخص هستند در سینماهای هنر و تجربه به نمایش درمی‌آیند. فیلم سینمایی «جاودانگی» به تهیه‌کنندگی جواد نوروز‌بیگی از امروز از سوی این شرکت در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و امیدوارم که با استقبال مخاطبان همراه باشد.


به گفته سلیمانی، در این فیلم بازیگرانی همچون آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری، میثاق زارع، رؤیا فلاحی، بیتا عالمی، امیرحسین شریعتمداری، علی ابدالی، آرمان آریانسب، مهسا کامیابی، یاسر جعفری، سهیل برخورداری، امید شاه مرادی، محمدرضا برادران، امید منصور فلاح، عسل رمضانی و منوچهر علیپور ایفای نقش می‌کنند.


وی درباره موضوع این فیلم گفت: این فیلم به قصه زندگی 6 خانواده در قطار، در شبی بارانی می‌پردازد که این قصه‌ها با جابه‌جایی زمان روایت می‌شود.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته