واژهنامه کارآفرین؛ کتابی برای آشنایی با اصطلاحات کارآفرینی
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با وجود اینکه کسب و کار کوچک با کارآفرینی تفاوت دارد، اما از دیدگاه مردم، صاحب کسب و کار کوچک بودن با کارآفرین بودن یکسان است. بر همین اساس هم بابک سپاسمقدم با تنظیم «واژهنامه کارآفرین»، سعی کرده واژههای مرتبط و متناسب در زمینه کسب و کار را به زبانهای انگلیسی ـ فارسی گردآوری کند.
این کتاب که با هدف معرفی واژهها و اصطلاحات در زمینه کارآفرینی گردآوری شده، امروزه در اختیار کارآفرینان، اساتید، دانشجویان و علاقهمندان به کارآفرینی در حوزههای مختلف قرار گرفته است.
یکی از ویژگیهایی که در این کتاب به آن توجه شده این است که کارآفرینان با ویژگیهایی چون داشتن نوآوری، رؤیا، قاطعیت، عملگرایی و اراده، منابع مادی و دانشی به ایجاد کسب و کارهای ویژه میپردازند. کارآفرینی مفهومی چندوجهی است و محققان علوم مختلف اعم از اقتصاد، جامعهشناسی، روانشناسی و ... در تئوریها و تعاریف خود، به این مفهوم پرداختهاند. آنها در طول زمان تعاریف متفاوتی از کارآفرینی داشتهاند و هرکدام بر بعد خاصی از فرآیند کارآفرینی متمرکز شدهاند.
«واژهنامه کارآفرین» بهعنوان منبعی برای آشنایی با اصطلاحات کارآفرینی، حجم مناسبی دارد. همچنین قطع پالتویی و کاغذ مرغوب استفاده شده در آن که باعث قابل حمل شدن این کتاب شدهاند، از امتیازهایی محسوب میشوند که امکان استفاده و مطالعه آن در هرجایی را افزایش میدهد.
«واژهنامه کارآفرین» در قالب 209 صفحه و بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات سپهر خرد منتشر شده است.
انتهای پیام/4072/4031/خ
انتهای پیام/