دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 14:20
سرپرست تیم استقلال درگفتگو با آنا:

دعوت کی‌روش از شفر به چالشی جدید/ نباید به بازیکنان استقلال بی‌غیرت گفت

سرپرست تیم استقلال گفت: کارلوس کی‌روش با دعوت از 6 بازیکن استقلال به تیم ملی، وینفرد شفر را به چالش جدیدی دعوت کرده است.
کد خبر : 308458

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دعوت کی‌روش از 6 بازیکن استقلال به تیم ملی فوتبال، گفت: بدون تردید بازیکنان علاقه‌مند هستند تا از تیم باشگاهی خود به تیم ملی بروند، باشگاه هم نمی‌تواند جلوی اعزام بازیکنان را بگیرد ولی ما دچار چالش می‌شویم چرا که بعد از بازی با السد و شکست سه بر یکی که متحمل شدیم، صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم تا آماده دیدار برگشت شویم. به نظرم کارلوس کی‌روش با دعوت از 6 بازیکن، وینفرد شفر را به چالش جدیدی دعوت کرده است.


وی ادامه داد: شانس استقلال برای جبران نتیجه بازی رفت، خیلی کم است ولی باید با حداکثر تلاش بازی کنیم تا در قطر نتیجۀ ازدست‌رفته را برگردانیم. از یک منظر حضور 6 بازیکن استقلال در تیم ملی باعث افتخار است و بازیکنان انگیزه زیادی پیدا می‌کنند تا با قدرت در خدمت فوتبال ملی کشورشان باشند ولی استقلال دچار چالش می‌شود چرا که بعد از آخرین دیدار دوستانه ملی، باید بلافاصله با تیم نفت مسجدسلیمان بازی کنیم و چند روز بعد از آن مسابقه در قطر به دیدار السد برویم. من می‌ترسم که در این مدت بازیکنان دچار مصدومیت خاصی شوند و نتوانند به استقلال کمک کنند تا نتیجه بازی رفت جبران شود.


سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه هواداران در پایان بازی با السد بازیکنان تیم را بی‌غیرت خطاب کردند، تصریح کرد: شکست برابر نماینده قطر یک اتفاق بود. من می‌خواهم مثال دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را بزنم، البته که سطح فوتبال دو تیم یکی نیست و این مثال بسیار دوری است که بخواهیم تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید را با استقلال مقایسه کنیم ولی من از دیدگاه نتیجه به این موضوع اشاره می‌کنم. بارها شده که رئال مادرید در خانه مقابل طرفداران دو آتشه خود به بارسلونا باخته است ولی هواداران علیه بازیکنان شعار نداده‌اند چون پیش آمده است که رئال مادرید در خانه بارسلونا، برنده شود.


وی ادامه داد:‌ ما در دیدار با السد یکی از بازی‌های نه‌چندان خوبمان را انجام دادیم و مقابل 80 هزار هوادار استقلال شرمنده شدیم، کسانی که برای حمایت از تیم محبوب‌شان به استادیوم آمده بودند ولی هواداران باید بدانند وقتی تیم استقلال می‌بازد، هیچ‌کس بیشتر از شفر ناراحت نیست و در موقع برنده شدن هم، شفر از همه خوشحال‌تر است. گزافه‌گویی است اگر کسی بگوید من از شفر خوشحال‌تر یا ناراحت‌تر در مواقع برد و باخت تیم هستم.


حاجیلو افزود: من زمانی که در استادیوم موبایل‌های روشن 80 هزار هوادار استقلال را دیدم، پر از عشق و محبت شدم اما وقتی که تیم باخت، به شدت متأثر شدم و بازیکنان و سرمربی تیم از من حال‌شان بدتر بود. شاید از جام باشگاه‌های آسیا حذف شویم ولی همه باید بدانند که ما در دیدار با السد 50 درصد از بازیکنان تیم را در اختیار نداشتیم، بازیکنان جدید هم هنوز نتوانسته‌اند با استقلال هماهنگ شوند. شب بد ما رخ داد و با اتفاقی تلخ، نتیجه را واگذار کردیم ولی دنیا به آخر نرسیده است.


وی تأکید کرد: من بعد از 47 سال حضور در فوتبال می‌گویم که بازیکنان استقلال با غیرت بازی می‌کنند و نباید به آنها کلمه بی‌‌غیرت را گفت. شاید آن روی فوتبال در دیدار برگشت مقابل السد رقم بخورد و ما بتوانیم جبران شکست دور رفت را با نتیجه‌ای حاصل کنیم که صعودمان به دور بعد را رقم بزند. فراموش نکنیم در جام جهانی 2014 برزیل میزبان هفت گل از آلمان خورد ولی برزیل همیشه برزیل است. استقلال هم تا ابد استقلال می‌ماند. شکست برزیل مقابل آلمان، همانند آن است که تیم ملی ایران برابر هند در ورزشگاه آزادی هفت گل بخورد، پس به جای آنکه بخواهیم با یک شکست همه چیز را تمام‌شده بدانیم، امیدوار باشیم که شکست دور رفت را جبران می‌کنیم.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته