دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 03:12
مربی تیم پیکان درگفتگو با آنا:

امتیازهای از دست‌رفته جبران می‌شود/ صعود پیکان به رده‌های بالای جدول

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: در هفته‌های آینده، امتیازهای از دست‌رفته را جبران خواهیم کرد و در میان 6 تیم بالای جدول قرار می‌گیریم.
کد خبر : 308439

رضا مرتضی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه تیم پیکان در رقابت‌های این فصل نتایج ‌آن‌چنان خوبی نگرفته است، گفت: برنامه‌ریزی ما برای سه بازی اول هفته‌های ابتدایی لیگ مقابل استقلال، سایپا و سپاهان بود که اتفاقاً نتایج خوبی هم به دست آوردیم. مقابل این تیم‌ها دروازه‌مان باز نشد و پنج امتیاز به دست آوردیم، در حالی‌که دو بازی از این سه بازی در خارج از خانه برگزار شد.


وی ادامه داد: در سه بازی اخیر نتوانستیم مدل بازی خود را تغییر دهیم و در اینکه بتوانیم با شرایط وفق پیدا کنیم، دچار مشکل شدیم. برابر گسترش فولاد بدشانس بودیم، جلوی پدیده بازی بسیار بدی را انجام دادیم اما در دیدار با استقلال خوزستان بر بازی مسلط بودیم و اگر داور مسابقه پنالتی 100 درصد را برای ما می‌گرفت، می‌توانستیم با تعداد گل بالا برنده شویم ولی نگرفتن آن پنالتی باعث شد تا در پایان به برتری یک بر صفر بسنده کنیم، آن هم در شرایطی که حق‌مان بیش از یک گل بود.


وی خاطرنشان کرد: در این مدت که رقابت‌های لیگ برتر تعطیل است و بازی‌های دوستانه تیم ملی برگزار می‌شود، سعی خواهیم کرد تا ایرادهایی که داریم را رفع کنیم تا بتوانیم در شروع دوباره رقابت‌های لیگ، بازی‌های خوبی را انجام دهیم و امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.


مربی تیم پیکان در مورد دیدارهای جام حذفی تیمش گفت: در این فرصت که بازی‌های لیگ تعطیل است، طبق برنامه اعلام شده در جام حذفی دیداری را برگزار می‌کنیم. تمرکز بالایی در رقابت‌های جام حذفی خواهیم داشت چرا که با رسیدن به چند پیروزی در این جام، می‌توان فینالیست شد و با برد در دیدار نهایی قهرمان می‌شویم تا مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.


مرتضی‌زاده درباره اینکه این امید را می‌توان به تیم پیکان داشت که در پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر در میان 6 تیم بالای جدول قرار بگیرد، تصریح کرد: 100 درصد ما بین تیم‌های بالای جدول خواهیم بود. تمرین‌های خود را از امروز شروع خواهیم کرد و با برطرف کردن نقاط ضعفی که پیش از این داشتیم، در آینده‌ای نه چندان دور به جمع 6 تیم‌ نیمه بالایی جدول صعود می‌کنیم و پس از آن تلاش خواهیم کرد تا در پایان فصل در میان تیم‌هایی قرار بگیریم که یکی از رتبه‌های خوب لیگ را در اختیار دارد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته