دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گلباران استوک توسط مردان پگرینی

منچسترسیتی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه‌ای پرگل استوک سیتی را گلباران و اختلافش با صدر جدول را کم کند.
کد خبر : 3084

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های منچسترسیتی و استوک در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت سیتی توانست با نتیجه 4به1 حریف خود را شکست دهد تا اختلافش با چلسی در صدر جدول را به عدد 7 کاهش دهد.


در ابتدا این استوک بود که توانست موقعیت ایجاد کند و بازی را در دست گیرد اما در ادامه بازیکنان سیتی روی ضد حمله توسط آگوئرو به گل اول دست یافتند.


سیتی در خوشحالی بعد گل بود که استوکی‌ها توسط پیتر کراچ بازیکن بلند قد خود تنها دقایقی پس از گل خورده توانستند گل تساوی را وارد دروازه آبی فیروزه‌ای‌ها کنند.


نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما نیمه دوم با حملات طوفانی سیتی آغاز شد و میلینر توانست گل دوم این تیم را در دقیقه 56 به ثمر برساند.


بعد این گل سیتی نبض بازی را به دست گرفت و بر شدت حملات خود افزود که حاصل آن 2 گل دیگر برای شاگردان پگرینی بود آگوئرو و سمیر نصری 2 بازیکنی بودند که گل های بعدی سیتی را به ثمر رساندند تا این تیم با گلباران استوک اختلافش با صدر جدول را کاهش دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب