دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گله‌مندی عزت‌الله مهرآوران نسبت به پرداخت نشدن دستمزدها در تلویزیون

بازیگر تئاتر و تلویزیون از عدم پرداخت دستمزدها در تلویزیون اظهار گلایه کرد.
کد خبر : 308398

عزت‌الله مهرآوران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با اظهار گلایه‌مندی نسبت به عدم پرداخت دستمزدها به بازیگران اظهار کرد: تئاتر درآمدزا نیست و یک ضیافت فرهنگی به شمار می‌رود، اما پشتوانه فرهنگی حوزه فیلم و تلویزیون بسیار کمتر از چیزهایی است که می‌خواهند فیلم شود.


وی افزود: باید مسئولان فرهنگی یک تکان تاریخی فرهنگی بخورند، چرا که این درجا زدنِ بی‌ثمر برای هنرمند خطرناک است. هنرمند دوست دارد کار کند چون هم از نظر مالی نیازمند است و هم می‌خواهد ذوق خود را در هر لحظه ارتقا دهد و این در حالی است که متأسفانه مسئولان و تولیدکنندگان آثار هیچ موقع توجهی به مسئله معیشت هنرمندان نمی‌کنند. یک بازیگر هشت ماه بازی می‌کند و بعد در قبال زحمتی که کشیده به او می‌گویند که پولی نیست. در این باره با مسئولان تلویزیون صحبت می‌کنیم، می‌گویند بودجه نداریم و اگر پولی بود دستمزدها را پرداخت می‌کردیم.


این بازیگر تئاتر و تلویزیون اظهار کرد: اگر کسانی که باید دستمزد به بازیگران پرداخت کنند، به حدیث پیامبر (ص) مبنی بر اینکه دستمزد کارگر باید پیش از خشک‌شدن عرقش پرداخت شود، اعتقاد داشتند و آن را قبول می‌کردند، حقوق بازیگران به‌موقع پرداخت می‌شد.


وی خطاب به مدیران شبکه‌های تلویزیونی گفت: مدیران باید برای حل این مسئله طرحی بیندیشند وگرنه مدیر یک شبکه بودن مهم نیست. این تدبیر یک مدیر است که او را شاخص می‌کند.


این هنرمند تلویزیون افزود: مدیران به ارائه طرحی برای رفع مشکلات موجود توجه ندارند، چراکه تدبیری برای این امر ندارند.


انتهای پیام/4072/4031/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظر
قالیشویی ادیب