دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1397 - 00:54
مربی تیم سایپا در گفتگو با آنا:

سایپا تیم کاملی در آسیا ندارد/ نیاز به جذب بازیکنان جدید

مربی تیم سایپا گفت: این فصل نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید در چند پست بازیکن جدید جذب کنیم.
کد خبر : 308369

محمد دایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دو پیروزی متوالی تیم سایپا در لیگ برتر مقابل تیم‌های پارس جنوبی و فولاد خوزستان گفت: بازیکنان سایپا غیرت به خرج دادند و با تمام وجود در خدمت تیم بودند. خوشبختانه 6 امتیاز از دو بازی دشوار مقابل حریفان جنوبی کسب کردیم. وضعیت‌مان در جدول بهتر شده است و در رده سوم جدول قرار داریم.


وی افزود: این هفته در خانه تیم پرمهره، جوان و جنگنده فولاد که برای هر حریفی شرایط دشواری ایجاد می‌کند آن هم در دمای بالای هوا، موفق به کسب پیروزی شدیم. اگر چه گرما برای تمامی تیم‌هایی که در این فصل سال به اهواز می‌روند، یک معضل به شمار می‌رود ولی بچه‌های ما عالی بازی کردند و موفق شدند نتیجه دلخواه که موردنظر کادرفنی را به‌‌دست آورند.


مربی تیم سایپا در مورد تعطیلی لیگ برتر، به خاطر بازی‌ دوستانه تیم ملی فوتبال، گفت: البته نمی‌توان گفت تعطیلی خاصی پیش‌روی‌ ما قرار دارد. یک بازی جام حذفی برای ما در نظر گرفته‌اند و البته این شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان است. کمک به تیم ملی، به صلاح فوتبال ایران است و همه تیم‌ها وظیفه دارند از کی‌روش و شاگردانش حمایت کنند. من و دیگر اعضای تیم سایپا هم، تلاش می‌کنیم با همین موجودیتی که داریم در جام حذفی موفق شویم.


وی درباره اینکه جام حذفی میان‌بری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، اظهار کرد: شکی نیست که با چند پیروزی در جام حذفی می‌توانیم قهرمان و راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم ولی نباید در هیچ بازی کوتاهی و کم‌کاری کنیم. اگر دچار سهل‌انگاری شویم با یک شکست از گردونه رقابت‌ها حذف می‌شویم حتی اگر در بازی فینال هم مغلوب شویم، باز هم شانسی برای حضور در آسیا نداریم. بنابراین وظیفه داریم در تمامی دیدارهای جام حذفی با قدرت تمام مقابل حریفان ظاهر شویم.


دایی در مورد اینکه امسال شرایط تیم سایپا به گونه‌ای است که بتواند دومین حضور متوالی‌اش را در لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند، بیان کرد: ما امسال علاوه بر لیگ ایران و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کنیم. در ابتدای فصل یک عده از بازیکنان لیگ را از دست دادیم و اخیراً هم رحیم زهیوی و محمدرضا اخباری هم از ما جدا شدند. برای حضور در آسیا تیم کاملی نداریم و باید در نیم فصل چند بازیکن در پست‌هایی که نیاز داریم، جذب کنیم. الان با همین بضاعتی که داریم، جلو می‌رویم ولی برای آنکه دومین حضور در لیگ قهرمانان را به دست آوریم، نیاز داریم در نیم‌فصل بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنیم تا مقابل حریفان آسیایی نتایج قابل‌قبولی بگیریم.


مربی تیم سایپا در پایان، در خصوص اینکه شرایط مالی باشگاه سایپا به‌گونه‌ای است که بتواند در نیم فصل بازیکنان مدنظر علی دایی را جذب کند، خاطرنشان کرد: شرایط مالی باشگاه خیلی جالب نیست. سایپا کم هزینه‌ترین و مظلوم‌ترین تیم صنعتی لیگ برتر است. امیدوارم مدیران باشگاه شرایطی حاصل کنند تا در نیم‌فصل بتوانیم با جذب بازیکنان خوب با قدرت در نیم‌فصل دوم به مصاف همه رقبا برویم. اگر در جذب بازیکن موفق عمل نکنیم، بدون شک نباید کسی انتظار داشته باشد تا برابر تیم‌های عربی نتایج مورد انتظار را به‌دست آوریم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته