دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1397 - 10:14

سایت مالایی‌زبان خبرگزاری قدس امروز رونمایی می‌شود

سایت مالایی‌زبان خبرگزاری قدس امروز در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و شخصیت‌های سیاسی رونمایی می‌شود.
کد خبر : 308290

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از خبرگزاری قدس، پوشش خبری و رویکرد تحلیلی رویدادهای منطقه و جهان با تمرکز بر محور مقاومت اسلامی در داخل و خارج از کشور، مهمترین مأموریت رسانه‌ای خبرگزاری قدس بوده و این خبرگزاری فعالیت خود را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از سال 1381 آغاز کرده است.


فعالیت رسانه‌ای این مجموعه خبری با فصل نوینی از پیروزی‌ها و دستاوردهای محور مقاومت هم‌زمان شد و همین موضوع نیاز به شکست انحصار رسانه‌ای غرب و کثرت رسانه‌ای محور مقاومت را دو چندان کرد. بر این اساس، از دو ماه پیش بخش زبان مالایی که زبان بیش از 300 میلیون نفر در دنیا ازجمله کشورهای اندونزی و مالزی است، به‌طور آزمایشی راه‌اندازی شد.


مراسم رونمایی از سایت مالایی‌زبان خبرگزاری قدس امروز با حضور بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه و زهرا مصطفوی یادگار گران‌قدر حضرت امام خمینی (ره) و برخی از نمایندگان مجلس برگزار می‌شود و سخنرانان درباره موضوع برنامه با عنوان پیام 40 سالگی انقلاب اسلامی در آینه دیپلماسی رسانه‌ای سخنرانی می‌کنند.


در این مراسم همچنین از کتاب جستارهایی پیرامون فلسطین نوشته زهرا مصطفوی با محوریت فلسطین در آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و موضوع فلسطین رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته