دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1397 - 09:23

چرایی ناکامی استقلال

استقلال در این فصل موفقیت خاصی به دست نیاورده و ناکام بوده است.
کد خبر : 308257

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال رقابت‌های این فصل لیگ برتر را با نتایجی نه‌چندان خوب آغاز کرد و در پنج بازی که انجام داده تنها یک بار پیروز شده است. این در حالی است که‌ آبی‌ها در چهار بازی دیگر، به سه تساوی و یک باخت رسیده‌اند.


بسیاری از کارشناسان معتقدند جدایی امید ابراهیمی، سرور جباروف، مامه باباتیام و سیدمجید حسینی به همراه مصدومیت داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی آقاخان و میثم تیموری باعث شده تا وینفرد شفر برای چیدن ترکیب مورد نظرش با مشکل مواجه شود.


اگر چه با اضافه شدن مرتضی تبریزی، مارکوس نیومایر، علی کریمی، الحاجی گرو و طارق همام به نظر می‌رسید استقلال جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان جدا شده و مصدوم یافته است اما این نفرات هم نتوانسته‌اند کمک زیادی به تیم شفر کنند. در این میان مصدومیت علی کریمی از ناحیه لگن و عضلات اطراف لگن هم باعث شد تا این بازیکن در دیدار با السد غایب باشد و آبی‌ها در مقابل دیدگان بالغ بر 70 هزار هوادار در خانه 3 بر یک مغلوب السد شدند تا شانس بسیار کمی در بازی برگشت، برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.


استقلال روز پنج‌شنبه 22 شهریور در خانه نفت مسجدسلیمان، دیدار معوقه خود را در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برگزار خواهد کرد و این در حالی است که تا آن روز شاید علی کریمی به ترکیب این تیم اضافه شود.


وینفرد شفر در این مدت باید بتواند بازیکنان خود را به هماهنگی بیشتری برساند تا با پیروزی در خانه نفتی‌ها، امیدها برای جبران شکست دور رفت، در دیدار برگشت با السد زنده شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته