دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 16:53
مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور:

اعزام تیم دانشجویان به روسیه میسر نبود

مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور گفت: برای اعزام تیم بوکس به روسیه با مشکلاتی مواجه بودیم.
کد خبر : 308146

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در حالی که مدتی قبل فدراسیون بوکس با همکاری دانشگاه پیام نور، رقابت‌های انتخابی تیم ملی دانشجویان را برگزار کرده و نمایندگان ایران برای اعزام به رقابت‌های جهانی روسیه انتخاب شده بودند، اعزام ملی‌پوشان دانشجو به این رقابت‌ها لغو شد.


در همین رابطه تورج عنصری مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور، در مورد علت لغو این اعزام به خبرنگار آنا، گفت: پیش از شروع رقابت‌های انتخابی، تنها ورزشکاران چهار وزن برای حضور در این مسابقه‌ها ثبت‌نام کرده بودند اما در کمال تعجب در پایان رقابت‌ها، در 10 وزن نفرات برگزیده مشخص شدند. چنین اتفاقی دارای پیامی واضح است و این زیبنده ورزش بوکس نیست.


عنصری افزود: نبود دوربین فیلمبرداری در این رقابت‌ها واقعا عجیب بود. وقتی یک مسابقه نیاز به بازبینی دارد، چگونه بدون فیلمبرداری، می‌توان نظر قطعی داد؟


مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور تأکید کرد: متأسفانه بودجه لازم برای اعزام تیم دانشجویان به روسیه وجود نداشت. دانشگاه پیام نور از ورزش‌های رزمی نظیر بوکس، کیک‌بوکسینگ و موی‌تای حمایت مالی نمی‌کند. نیاز به آن داریم که فرصت‌سوزی در ورزش‌های دانشجویان بعد از این صورت نگیرد. ما ظرفیت لازم برای پیشرفت را داریم ولی برای آنکه موفقیت‌ها کسب شود، باید شاهد حمایت مالی باشیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: بوکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته