دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 14:05

روحانی فرارسیدن روز ملی قرقیزستان را تبریک گفت

رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی قرقیزستان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط در همه زمینه‌ها با جمهوری قرقیزستان قائل نیست.
کد خبر : 308116

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی قرقیزستان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط در همه زمینه‌ها با جمهوری قرقیزستان قائل نیست.


در این پیام خطاب به سورنبای جئین‌بکوف رئیس‌جمهوری قرقیزستان آمده است: فرارسیدن روز ملی کشورتان را به جناب‌عالی صمیمانه تبریک می‌گویم. در پرتوی اراده رؤسای جمهور و تلاش‌های مقامات دو کشور، مناسبات مودت‌آمیز فی‌مابین در چارچوب احترام متقابل و منافع مشترک در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، توسعه و گسترش یافته است. امیدوارم با اجرای توافقات انجام گرفته در سفر این جانب به بیشکک در دی ماه 95، شاهد تحکیم و تعمیق مناسبات همه‌جانبه باشیم. مایلم تأکید نمایم که جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط در همه زمینه‌ها با جمهوری قرقیزستان قائل نیست. از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و کامیابی و سربلندی مردم جمهوری قرقیزستان را مسئلت دارم.


انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته