دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 13:57
شهردار منطقه 4 خبر داد:

احداث بوستان 9 هزار متری مسافر در شمال شرق تهران

شهردار منطقه 4 تهران از احداث بوستان 9 هزار مترمربعی مسافر در انتهای بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: احداث این بوستان در اولویت برنامه‌های آینده شهرداری منطقه است.
کد خبر : 308113

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران، سیدعلیرضا حسینی اظهار کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر گردشگران و شهروندان سایر استان‌ها از شهر تهران، شهرداری منطقه 4 مصمم است با احداث بوستان مسافر به مساحت تقریبی 9 هزار مترمربع در انتهای بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به جاده دماوند، ضلع شمال جنب سوله بحران، امکانات خوبی را برای مسافران برون شهری و درون شهری و اسکان موقت ایشان فراهم آورد.


وی با اشاره به امکانات مورد نیاز مسافران در این بوستان، گفت: بوستان یاد شده با امکاناتی نظیر شبکه روشنایی مناسب، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق‌ها و سکوهای پرتعداد برای گستراندن چادرهای مسافرتی، مکان‌هایی مخصوص برای شستشوی ظروف، نصب وسایل بازی برای کودکان، نصب وسایل بدنسازی و فراهم‌کردن امکانات برای استفاده معلولان تجهیز می‌شود.


شهردار منطقه 4 تهران در ادامه با اشاره به کاشت گونه‌های گیاهی مناسب و مقاوم در این بوستان گفت: انواع درختچه‌های مقاوم به کم‌آبی و آلودگی در غالب گونه‌های گیاهی یوکا، نسترن، یال اسبی، ژونی پیروس و... در این بوستان کاشت می‌‌شود.


حسینی افزود: امید است با احداث هرچه سریع‌تر این بوستان بتوانیم گامی مهم در رضایت خاطر و رفاه‌ حال مسافران و شهروندان تهرانی برداریم.


انتهای پیام/4009/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته