دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 12:36
در هفتمین دوره؛

دانشگاه آزاد اسلامی کرج رتبه نخست مسابقات ریخته‌گری کشور را کسب کرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته‌گری دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، مقام نخست کشور را کسب کرد.
کد خبر : 308047

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج در هفتمین دوره مسابقات ریخته‌گری کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ۸۹ امتیاز مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های دانشگاه‌های کاشان و شهید منتظری مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.


هفتمین دوره مسابقات ریخته‌گری کشور با هدف تقویت خودباوری جوانان دانشجو شامل دو بخش عملی و تئوری در قالب فرآیند کارآفرینانه طراحی و تبدیل ایده به محصول پیگیری و برگزار شد که در مرحله پروپوزال طرح‌ها ۳۰ امتیاز و بخش اجرای عملی آن ۷۰ امتیاز در نظر گرفته شده بود.


این دوره از رقابت‌ها با حضور هشت تیم از دانشگاه‌های شیراز، تبریز، کاشان، آزاد اسلامی کرج، شهید مهاجر اصفهان، شهید منتظری مشهد، شهید بابایی قزوین و دانشگاه حکیم سبزواری و به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.


تیم واحد کرج با نام «پراش» متشکل از ابوالفضل شهابی، فربد بیک، نوید هاشمی و با همراهی رامین تهوری و محسن قنبری‌حقیقی به‌عنوان استادان راهنما در این مسابقات حضور داشتند.



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته