دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 10:26
در هفته جاری؛

انتخاب هیأت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پتروشیمی باختر در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس

جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 308044

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در هفته جاری جلساتی خواهند داشت، بر همین اساس کمیسیون اقتصادی مجلس روز یکشنبه هفته جاری با دستور کار بررسی طرح یک فوریتی راه‌اندازی و استفاده از پیام‌رسان‌های مالی و انعقاد پیمان‌های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی تشکیل جلسه می‌دهد.


این کمیسیون همچنین در روز یکشنبه انتخابات اعضای کمیسیون اقتصادی برای عضویت در هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار در اجرای تبصره 3 ماده 57 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب 1394/2/1 را در دستور کار دارد.


کمیسیون اقتصادی همچنین دوشنبه هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد و اعضای هیأت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی را انتخاب خواهد کرد.


این کمیسیون در جلسه سه‌شنبه خود، ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی و بررسی طرح اصلاح ماده 133 قانون مالیات‌های مستقیم و انتخاب اعای کارگروه تخصصی کمیسیون اقتصادی را در دستور کار دارد.


جلسه هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی روز چهارشنبه تشکیل و در خصوص نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح موجود بحث و تبادل نظر خواهد شد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته