دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 09:57
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد؛

تهران و گلستان قهرمان تیمی و انفرادی مسابقات بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی شدند

هجدهمین دوره مسابقات سراسری بدمینتون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی واحد مشهد برگزار شد.
کد خبر : 308017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، هجدهمین دوره مسابقات سراسری بدمینتون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گرامیداشت یاد و خاطر شهید جوانمرد قصاب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و با حضور ۱۲ تیم از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران، آذربایجان‌شرقی، کرمان، لرستان، یزد، بوشهر، سیستان و بلوچستان، علوم و تحقیقات، زنجان و فارس در دو گروه تیمی و انفرادی برگزار شد.


در این دوره از مسابقات ۷۰ ورزشکار در بخش تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت در بخش تیمی تهران و گلستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و تیم‌های خراسان‌رضوی و زنجان مشترک سوم شدند.


در بخش انفرادی نیز دانشگاه آزاد اسلامی گلستان قهرمان شد و خراسان‌ رضوی نایب‌قهرمان و گلستان و فارس به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.


مسابقات سراسری بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از ششم تا نهم شهریور جاری به میزبانی واحد مشهد برگزار و نفرات برتر با حضور کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و تجلیل شدند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته