دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1397 - 22:38
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

شورای امنیت به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی پاسخ دهد

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل و شورای امنیت نباید به تهدیدهای رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت باشند و باید به‌صورت جدی به این موضوع واکنش نشان دهند.
کد خبر : 307902

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، سیدتقی کبیری درباره تهدید اتمی نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: این موضوع که رژیم صهیونیستی با تمام وقاحت کشوری را تهدید به حمله می‌کند، بار دیگر به جهانیان اثبات کرد همواره این رژیم به دنبال ایجاد ناامنی در جهان است.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در گذشته نیز تهدید کرده اما خودشان می‌دانند اولین اشتباه آن‌ها، آخرین اشتباه خواهد بود.


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، افزود: جمهوری اسلامی ایران هموار به دنبال صلح در جهان بوده و در این راستا و در مبارزه با تروریسم شهیدان زیادی تقدیم کرده است.


کبیری ادامه داد: مقام معظم رهبری ساخت سلاح هسته‌ای را حرام اعلام کرده‌اند بنابراین تکلیف روشن بوده و به دنیا ثابت شده جمهوری اسلامی ایران چه راهی را ادامه می‌دهد.


وی افزود: سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل و شورای امنیت نباید به تهدیدهای رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت باشند و باید به‌صورت جدی به این موضوع واکنش نشان دهند.


عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ وزیر امور خارجه کشورمان به تهدیدهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، یادآور شد: باید با جنگ‌طلبانی که با وقاحت و بی‌شرمی کشورهای دیگر را تهدید می‌کنند برخورد کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب