دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 19:54
همزمان با جشن عید غدیر صورت گرفت؛

برگزاری جشن دانش‌آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر

جشن دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر همزمان با جشن عید غدیر با حضور امام جمعه، دانشجویان، خانواده‌ها، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 307722

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در مراسم جشن دانش‌آموختگان گفت: «امروز جمعی از مهندسان فرهیخته به جامعه ما اضافه خواهند شد. به جامعه‌ای که اشتیاق زیادی برای جذب افراد متخصص دارد و لازمه این کار پیوندخوردن دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به مراکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین است.»


علی خلخالی افزود: «مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر راه‌اندازی شده و تکنولوژی‌های لازم برای ایجاد ایده‌های جدید در زمینه کسب و کار را بدست آورده است و دانشجویان می‌توانند در قالب مراکز رشد ایده‌سازی کرده و ایده‌های خود را به خدماتی که برای جامعه بسیار مفید و مهم است تبدیل کنند«.


خلخالی افزود: «در دنیای امروز پیدا کردن یک شغل از بین مشاغل فعلی بسیار سخت‌تر از خلق یک شغل جدید است« .


امام جمعه شهرستان رامسر در جمع دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: «دانشگاه یک مکان مقدس برای تحصیل است و ما باید رسالت خود را در این مکان مقدس و علمی به‌طور شایسته انجام دهیم«.


حجت‌الاسلام جعفر رضایی افزود: «اول هر دانش شناخت خداست. اگر انسان به دنبال کسب علم و تحصیل چه در دانشگاه‌ها و چه در مراکز علمیه حوزوی باشد آن علم باید آغازگر معرفت خدایی باشد«.


وی افزود: «علم به لحاظ گستردگی آنقدر گسترده است که انسان تصور می‌کند علم بی‌انتهاست. علم به انسان قدرتی می‌دهد که آن قدرت از همه قدرتمندان دنیا برتر و قوی‌تر است«.


این مراسم که با برگزاری مسابقه خاطره‌گویی از سوی دانش‌آموختگان در دوران تحصیل همراه بود از دانشجویان برتر در زمینه‌های نماز، فعالیت‌های فرهنگی، عفاف و حجاب و .... تجلیل شد و در ادامه پس از اهدای لوح به دانش‌آموختگان و قرائت سوگندنامه از سوی علی وظیفه‌دوست‌صالح عضو هیأت علمی دانشگاه به پایان رسید.


انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد رامسر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته